glass

نرم افزار CRM

2:17 ق.ظ / 24 اسفند 1403

امکانات نرم افزار سی آر ام CRM | ضروری ترین قابلیت های نرم افزار سی آر ام

ضروری ترین قابلیت های نرم افزار سی آر ام

در این مقاله قصد داریم به معرفی امکانات نرم افزار سی آر ام و ضروری ترین قابلیت های آن بپردازیم. نرم افزار سی آر ام سیستمی جامع و منحصر به فرد از ابزارهای کاربردی است که به سازمان ها و شرکت ها در بهبود و توسعه کسب و کارشان کمک می کند. به کمک نرم افزار سی آر ام، سوابق و رفتارهای مخاطبان، اطلاعات تماس و بروزترین اطلاعات مشتریان جمع آوری و در مکانی مشخص و متمرکز ثبت می شود و در اختیار تیم فروش و بازاریابی شرکت قرار می گیرد تا به کمک آن اهداف و برنامه های آتی تعیین شود. نرم افزار سی آر ام با ابزارهای دیگر ادغام می شود، ارتباطات و فرایندهای داخل سازمان را مدیریت کرده و در نهایت دیتاهای بدست آمده را تجزیه و تحلیل می کند و گزارشی قابل فهم و شفاف به کاربر می دهد. در ادامه به بررسی امکانات نرم افزار سی آر ام خواهیم پرداخت.

 

امکانات نرم افزار سی آر ام CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به عنوان یک ابزار ضروری برای کسب و کارهایی که به دنبال افزایش تعاملات با مشتری خود و محرک رشد هستند، ظهور کرده است. نرم افزار سی آر ام سازمان ها را قادر می سازد تا فرآیندها را ساده کنند، ارتباطات را بهبود بخشند و روابط قوی تری با مشتریان داشته باشند. با انبوهی از ویژگی‌ هایی که برای رفع نیازهای مختلف تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری طراحی شده‌اند، امکانات نرم افزار سی آر ام به کاربران کمک می‌ کند داده‌ های ارزشمند مشتری را به‌دست آورند، روندها را تجزیه و تحلیل کنند، و دسترسی های موردنیاز را شخصی سازی کنند. از داشبوردهای بصری که در لحظه ارائه می‌ کند گرفته تا ابزارهای اتوماسیونی که وظایف دستی را کاهش می‌ دهند. در ادامه لیستی کامل و با جزئیات از امکانات نرم افزار سی آر ام ارائه می کنیم که به شما دید وسیع تری در ارتباط با این سیستم جامع خواهد داد.

 

1. مدیریت تماس

اولین مورد از امکانات نرم افزار سی آر ام، مدیریت تماس است که به کسب و کارها کمک می کند تا به اطلاعات مهمی از مشتریان خود دسترسی پیدا کنند. این اطلاعات شامل مواردی از قبیل آدرس‌های ایمیل ارسالی، شماره تلفن‌های جمع‌آوری‌شده در جلسات، وبسایت‌ ها و رسانه‌ های اجتماعی است که می توانید از آن در جهت ردیابی سرنخ‌ها و تبدیل آن به مشتری استفاده کنید. مدیریت تماس همچنین می‌تواند رویدادهای مهم در تقویم را به شما یادآوری کند. در واقع شما از تعاملات کاربران با تیم خدمات ذهنده و سابقه درخواست های آن ها لیستی کامل و قابل مشاهده خواهید داشت. این دیتاها به شما تصویری کامل از اطلاعات و فعالیت هایی می دهد که هر روز بروزرسانی می شود و به شما در مدیریت ارتباط با مشتریان کمک می کند.

 

2. منبع قابل اطمینان

یک کسب و کار از بخش ها و تیم های زیادی ساخته می شود که هر کدام از برنامه ها و سیستم های متفاوتی استفاده می کنند. گاهی اوقات اطلاعاتی که به آن نیاز دارید در مکان های مختلفی به صورت پراکنده وجود دارد. برای مثال، برخی از این دیتاها در یادداشت های ارسالی از سوی مشتریان، در صفحات دیگر و یا حتی در لپ‌تاپ شخصی کارمند قبلی که شرکت را ترک کرده است، ذخیره می‌شود. زمانی که داده‌های مشتری در مکان‌های مختلف و به صورت نامتمرکز باشند، پیگیری آخرین رویدادها و ارائه گزارش از تجربه های کاربری و شخصی سازی شده به امری دشوار تبدیل می شود. نرم افزار سی آر ام در این بخش می تواند کمک کند. یکی دیگر از امکانات نرم افزار سی آر ام این است که این اطلاعات را در یک پروفایل مختص هر کاربر و به صورت کاملاً یکپارچه جمع آوری می کند تا با تنها یک کلیک، در صفحه ی جدیدی باز شود. گاهی به نظر می رسد که بسیاری از اطلاعات ذخیره شده در یک شرکت برای مدت طولانی بدون استفاده باقی مانده و فضای زیادی را اشغال می کنند. سی آر ام امکان استفاده از اطلاعات قدیمی را به کاربران می دهد و دسترسی سریع به آن را آسان می کند. این بدان جهت است که تیم‌ های فروش بتوانند بررسی کنند که مشتری چه زمانی با یک کمپین بازاریابی تعامل می‌کند. یکپارچه سازی این اطلاعات به شما امکان می دهد خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید.

 

3. هوش مصنوعی

از دیگر امکانات نرم افزار سی آر ام می توان به قابلیت استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی اشاره کرد. در برخی از نرم افزارهای سی آر ام، هوش مصنوعی ارائه می شود تا به کمک آن تمام بخش های یک شرکت بهره وری خود را افزایش دهند. هوش مصنوعی چگونه می تواند نرخ بهره وری و توسعه را در یک شرکت افزایش دهد؟ این ابزار تقریباً جدید، قادر است الگوهایی را بر اساس رویدادهای گذشته پیش بینی کرده و نتایج آینده را پیش بینی کند. این ویژگی به ما این امکان را می دهد تا معاملاتی که احتمال بسته شدن آن ها بیشتر است و اینکه کدام یک ارزش کمتری دارند را بشناسیم. همچنین میتوانیم به کمک آن بهترین کانال های ارتباطی و پیام هایی را که برای بازاریابی و مخاطبان ما مناسب است پیدا کنیم. به عنوان مثال، هوش مصنوعی مولد (Generative AI) در سی آر ام از داده‌های مشتریان برای ایجاد ایمیل‌ های شخصی سازی شده ی فروش، مقالات آموزشی برای تیم‌ های خدماتی، توضیحات محصول به زبان‌های مختلف، کمپین‌های بازاریابی متناسب با مخاطبان خاص و موارد دیگر استفاده می‌کند. هوش مصنوعی محاوره‌ای (Conversational AI) کارمندان را قادر می‌سازد تا با استفاده از همان زبان طبیعی که با همکارشان صحبت می کنند، با هوش مصنوعی محاوره ای ارتباط برقرار کنند. هوش مصنوعی که با نرم افزار سی آر ام شما ادغام می شود بهتر از مدل های عمومی موجود است، از این لحاظ که می تواند نیازهای تجاری خاص شما را درک کند. نرم افزار سی آر ام مناسب از هوش مصنوعی قابل اعتماد استفاده می کند که در آن امنیت داده های تجاری شما به خطر نمی افتد. منظور این است که ابزار هوش مصنوعی نباید اطلاعات دریافتی را ذخیره کند. این اطلاعات می بایست تنها در حوضه ی کاری مدنظر مورد استفاده قرار بگیرد. این ابزار قابلیت دیگری هم در در نرم افزار سی آر ام به شما ارائه می دهد، آن هم امکان شناسایی رفتارهای تهدیدآمیز برای کسب و کار است که در نهایت برای آن فیلتر و پاسخ مناسب ارائه می شود.

امکانات نرم افزار سی آر ام CRM

 

4. داشبورد گزارش و تجزیه و تحلیل

گزارش‌ها و داشبوردهای نرم افزار سی آر ام نمای واضحی از اطلاعات و تجزیه و تحلیل‌های مهم ارائه داده و آنچه برای بهبود روابط با مشتری و افزایش فروش لازم است را نشان می‌دهند. یکی از امکانات نرم افزار سی آر ام این است که می توان این ابزارها را شخصی سازی کرد. هر تیم، یا یک فرد در این سیستم می تواند داده هایی را که برایش مهم‌تر است، تعیین کند و گزارش‌ها و داشبوردهای خود را متناسب با نیازهای خود شخصی‌سازی کند. در طی چالش هایی که تیم بازاریابی و فروش با آن روبرو هستند، تجزیه و تحلیل های ارائه شده توسط سی آر ام می تواند ترجیحات مشتریان، تغییرات رفتاری هنگام خرید، مشکلات احتمالی و فرصت‌های فروش را شناسایی کند. نرم افزار سی آر ام به وضوح مشتریان را تقسیم بندی کرده و تعاملات آنها را با کسب و کار شما تجزیه و تحلیل می کند. با اضافه کردن برخی از ابزارهای هوش مصنوعی دارای قابلیت تجزیه و تحلیل، می توانید همزمان از یادگیری ماشین هم برای شناسایی روندها و استفاده از آنها در جهت رشد و توسعه کسب‌ و کارتان استفاده کنید.

 

5. سی آر ام تحت ابری

در نسخه های بروزتر نرم افزارهای سی آر ام قابلیت ابری شدن را مشاهده می کنیم، زیرا روی سرورهایی راه اندازی می شوند که از راه دور و تنها با اتصال به اینترنت به آن دسترسی خواهیم داشت. این ویژگی از این جهت حائز اهمیت است که با سی آر ام های داخلی که در آن ها اطلاعات به صورت لوکال و تنها بر روی سخت افزار ذخیره می شود متفاوت است. نرم افزار سی آر ام ابری نمونه‌ ای از نرم‌ افزار به عنوان سرویس (SaaS) است که دسترسی از راه دور یکپارچه را برای کاربرانش امکان‌ پذیر می‌ سازد. همچنین هزینه‌ های راه‌ اندازی و بلندمدت را کاهش می‌ دهد؛ چرا که تنها فروشنده سی آر ام مسئول انجام تمام فرایند های آماده‌سازی‌، بروزرسانی‌ و نظارت بر امنیت است.

 

6. سی آر ام موبایل

مزیت اصلی استفاده از نرم افزار سی آر ام ابری (Cloud CRM) این است که کارمندان شما چه در دفتر باشند، چه در جاده یا حتی در خانه، می توانند به اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشند. سی آر ام موبایل به شما امکان می دهد تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله دیتاهای ذخیره شده، پروفایل مشتریان و اطلاعات تماس را از هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود در اختیار داشته باشید. سی آر ام ها به طور معمول به نوعی طراحی می شوند که روی تلفن های همراه و تبلت به راحتی قابل اجرا باشند.

 

7. سیستم اتوماسیون و گردش کار

شرکت هایی که می توانند با استفاده از ابزارهای کاربردی، وظایف تکراری و وقت گیر را به فرایندهایی خودکار تبدیل کنند، دست کارمندان خود را برای رسیدگی به پروژه های با ارزش تر باز می گذارند. یکی دیگر از امکانات نرم افزار سی آر ام سیستم اتوماسیون و گردش کار است. برای مثال، یک نمونه از کاربردهای سیستم اتوماسیون سی آر ام این است که اگر مشتری در حال نگاه کردن به یک محصول است اما خرید نمی کند، پس از مدت زمانی از پیش تعیین شده به طور خودکار یک اعلان برای او ارسال می شود تا وضعیت خرید را پیگیری کند. بهترین سی آر ام ها دارای اتوماسیونی هستند که حس مشابهی با اپراتورهای انسانی به مشتریان می دهد و از طرفی سرعت بالایی در انجام فرایندهایی مانند ارسال فرم و یا یادداشت های مخصوص هر کاربر دارد. از طرفی دیگر، نرم افزار سی آر ام می تواند به شرکت ها کمک کند تا گردش های کاری ایجاد کنند و وظایف محول شده برای پیشبرد سریع تر اهداف را خودکار سازی کنند.

 

8. ابزارهای همکاری

از دیگر امکانات نرم افزار سی آر ام می توان به این مورد اشاره کرد که به اعضای تیم بازاریابی و فروش کمک می کند همکاری موثرتری با هم داشته باشند. اعضای تیم می توانند به اطلاعات به روز مشتری، تعاملات و تاریخچه فروش از یک منبع واحد دسترسی داشته باشند و تلاش های تکراری را کاهش دهند. تغییرات ایجاد شده در سوابق یا تعاملات مشتری به‌طور هم‌زمان بروزرسانی می‌شوند و اطمینان حاصل می‌شود که همه اعضای تیم در جریان آخرین اطلاعات قرار دارند. بسیاری از نرم افزارهای سی آر ام عملکردهای پیام رسانی یا بخش نظرات را با هم ادغام می کنند که اعضای تیم را قادر می سازد در مورد مشتریان یا معاملات خاص به طور مستقیم در سیستم بحث و گفتگو داشته باشند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار سی آر ام

 

9. قابلیت شخصی سازی

نرم افزارهای سی آر ام دارای طیف گسترده ای از کاربردها و امکانات هستند. سی آر ام مناسب انعطاف پذیری لازم برای افزودن یا کم کردن ویژگی ها و فیلترهای مربوط به وظایف را دارد تا بتوانید به کمک آن مواردی را که برای شما مهم هستند انتخاب کنید. همین امر در مورد تعداد کارمندانی که از این نرم افزار استفاده می کنند نیز صدق می کند. در این مورد اگر افزایش یا کاهش تعداد کارمندان در سیستم سی آر ام برای شما مهم است، باید سی آر امی را انتخاب کنید که تعداد را یک عدد ثابت و غیرقابل تغییر در نظر نگیرد؛ زیرا ممکن است کسب و کار شما با گذشت زمان بزرگ تر شود. چیزی که اهمیت دارد این است که نرم افزار بر حسب اندازه و نیاز کسب و کاری که دارید شخصی سازی شود و با تغییرات جدید سازگار باشد.

 

10. پیش بینی فروش

از دیگر امکانات نرم افزار سی آر ام این است که علاوه بر مدیریت و بهینه سازی فروش امروز، می‌تواند عملکرد آینده را نیز پیش‌بینی کنند. یکی از فواید پیش بینی فروش این است که به ما کمک می کند وضعیت سرنخ های دریافتی را مدیریت کنیم و دید بهتری از شرایط در مقایسه با اهداف تعیین شده تیم داشته باشیم. مدیران با کمک این قابلیت می توانند نحوه عملکرد افراد را مشاهده کرده و برای آینده تصمیم گیری درستی داشته باشند. نرم افزار های سی آر ام داده های مشتری را جمع آوری، تقسیم بندی و تجزیه و تحلیل می کنند و به کسب و کارها اجازه می دهند رفتار مشتریان را در آینده با توجه به روندها و الگوهای رفتار فعلی پیش بینی کنند. با ردیابی و امتیازدهی سرنخ ها، بررسی معاملات و چرخه های فروش، می توانیم فروش آینده را پیش بینی کنیم. گزارش‌دهی پیشرفته تصاویری را در مورد معیارهای عملکرد کسب‌ و کار ارائه می کند که مبنایی برای تصمیمات استراتژیک در آینده است. از طرفی قابلیت ادغام با ابزارهای تحقیقات بازار می تواند درک ترندها و فرصت های تجاری آینده را برای شما آسان تر کند.

 

11. مدیریت فرصت فروش

مدیریت فرصت فروش، روشی برای مدیریت تمام مراحل فروش است. نام دیگر این روش مدیریت پایپ لاین فروش (Pipeline Management) است که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند. به کارگیری این روش به یک سازمان در ردیابی و پیگیری فرصت ها در طول چرخه بازاریابی کمک می کند و اجازه می دهد تعاملات بهینه تری با مشتریان بالقوه داشته باشند. ادغام این روش با دیگر امکانات نرم افزار سی آر ام به ما این امکان را می دهد تا تمام فرایندهای قیف فروش را از ابتدا تا انتها مدیریت کنیم، عملکرد اعضای تیم را بررسی و مراحل بعدی را پیش بینی کنیم.

 

12. مدیریت سفارشات و قیمت محصولات

نرم افزار سی آر ام به کسب‌ و کارها کمک می‌ کند تا فهرستی بروز از محصولات خود داشته باشند و قیمت‌ های ثابتی را در تمام بخش های زنجیره فروش اعلام کنند. ابزارهایی وجود دارد که تیم‌ های فروش بتوانند به کمک آن هزینه‌ های عملیاتی را کاهش دهند و به سرعت قیمت‌ ها را بر اساس سیاست های شرکت بروزرسانی کنند. از دیگر امکانات نرم افزار سی آر ام می توان به این مورد اشاره کرد که بروزرسانی ها را درست در زمانی که لازم است یادآوری می کند که این کار به همراه استفاده از افزونه‌ های سازگار، اندازه ی معاملات و کارآیی سیستم را افزایش دهند. در عین حال، با ارسال خودکار قیمت های جدید و نیز اعلان های تغییرات میان مدت به کاربران فعلی، آن ها را از وضعیت مطلع کرده و باعث کاهش نرخ ریزش مشتریان می شود.

 

13. پشتیبانی همه جانبه

یکی از دیگر از امکانات نرم افزار سی آر ام که بسیار حائز اهمیت است، به کارگیری رویکرد همه جانبه است. بازاریابی همه جانبه (Omni-channel) یک رویکرد استراتژیک و موفق است که تجربه خرید یکپارچه را در چندین کانال، چه آنلاین و چه آفلاین، به مشتریان ارائه می دهد. در واقع اهمیتی ندارد که مشتری از طریق وبسایت، رسانه های اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشن های تلفن همراه و یا فروشگاه فیزیکی با یک برند در تعامل باشد، زیرا در نهایت پیام و تجربه ای ثابت دریافت می کند. بیشتر کسب و کارها از شبکه های مختلفی برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند، اما وجه تمایز رویکرد بازاریابی همه جانبه این است که تمامی این شبکه ها با هم یکپارچه و مرتبط هستند. مشتریان به داشتن تجربه مشابه با یک برند در کانال های مختلف مانند تلفن، چت، رسانه های اجتماعی و ایمیل عادت کرده اند. یک نرم افزار سی آر ام مناسب با پشتیبانی همه‌ جانبه، تصویر جامعی از تاریخچه مشتری در تمام کانال‌ ها به کاربران ارائه می‌ دهد.

 

14. خدمات سلف سرویس مشتریان

از دیگر امکانات نرم افزار سی آر ام، استفاده از تکنولوژی سلف سرویس مشتریان (Self-Service Technology) که معادله ای برد-برد است. این کار نه تنها زمان بیشتری را برای شما ذخیره می کند، بلکه برای کاربران هم کار را راحت می کند. طبق آمارهای اعلام شده 61 درصد از مشتریان ترجیح می دهند بدون نیاز به تعامل با اپراتورها، برای مسائل ساده خودشان راه حل پیدا کنند. برای مثال کیوسک های سلف سرویس در فروشگاه ها را در نظر بگیرید. شما بدون نیاز به صحبت با فروشنده، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه آن را پرداخت می کنید. سپس دستگاه محصول مورد نظر را در همان لحظه به شما تحویل می دهد. نرم افزار سی آر ام، پایگاه قابل اعتمادی از داده ها ایجاد کرده و به کمک آن پاسخ های سریع و مفیدی برای سوالات رایج ارائه می‌کند. از طرفی دیگر، با ادغام با ربات‌ها و هوش مصنوعی مولد پاسخ‌های شخصی سازی شده ای بر اساس اطلاعات و دیتاهای جمع آوری شده و همچنین سوابق مشتریان ایجاد کند. این پاسخ ها بر اساس موقعیت مکانی و زبان مشتری قابل سفارشی سازی هستند.

 

15. مدیریت سیستم خدمات میدانی

امکانات نرم افزار سی آر ام تنها به خدمات دهی در پلتفرم های آنلاین ختم نمی شود. از نرم افزار سی آر ام برای مدیریت سیستم خدمات میدانی (Field Service Management) هم استفاده می شود. به عنوان مثال می توانیم به سی آر ام موبایلی اشاره کنیم که همیشه در دسترس کارمندان در حال حرکت است. ابزارهای خدمات میدانی سی آر ام به شما این اطمینان را می دهند که کارمندان شما قبل از دریافت تماس های خدماتی، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارند. در واقع هوش مصنوعی در سیستم سی آر ام همه چیزهایی را که در مورد تعاملات قبلی مشتریان، تاریخچه مشکلات و جزئیات قراردادها به آن نیاز است را فراهم می کند. ماموران خدمات میدانی، از این اطلاعات برای عیب‌یابی و گزارش دهی از نحوه انجام کار استفاده می کنند. با کمک سیستم سی آر ام و هوش مصنوعی، تیم‌ها می‌توانند زمان‌بندی تماس و ارسال خدمات خود را بهینه کنند و حتی نحوه رفع نیازهای مشتریان را بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارند، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کنند.

 

16. مدیریت کمپین

از مهمترین امکانات نرم افزار سی آر ام این است که بازاریابی محصولات و خدمات شما را موثرتر می کند. لازم است که ابزارهای بازاریابی مناسبی را به آن اضافه کنید تا برنامه ریزی کمپین ها را ساده تر کند، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را داشته باشد و تجزیه و تحلیل های لازم را ارائه دهد. همچنین می توان به کمک این نرم افزار و ابزارهایی که به آن اضافه می شود، مخاطبان را بر اساس داده ها و رفتارهای قبلی تقسیم بندی و کمپین های هدفمندی ایجاد کرد. از طرفی دیگر می توان میزان اثربخشی کمپین را مدیریت و در صورت نیاز اصلاحاتی در آن اعمال نمود.

 

17. همکاری با شخص ثالث

پیش تر گفتیم که وقتی داده‌های مشتری بین تمام اعضای تیم بازاریابی یک کسب و کار جریان پیدا کند، فراد مسئول می‌توانند تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان رقم بزنند. درست مانند نرم افزار سی آر ام، برنامه های دیگری در خارج از این اکوسیستم وجود دارد که در یک صفحه جدید، منابع انسانی، حسابداری و سایر اطلاعات را در اختیار شما می گذارد. تمامی همکاری های جدید با داده های قبلی ترکیب می شود و طی یک گزارش واحد از مشتری در دسترس تیم شما قرار می گیرد.

 

18. امنیت

امنیت یکی دیگر از امکانات نرم افزار سی آر ام است که برای بسیاری از کسب و کارها یک الزام به شمار می رود. برخی از سازمان ها اطلاعات محرمانه ای از مخاطبان دارند که می بایست از آن در برابر خطرهای احتمالی محافظت کنند. داده های حساس مشتریان و اطلاعات اختصاصی شرکت در محلی امن در سیستم سی آر ام ذخیره می شود. نرم افزار سی آر ام به طور مداوم و خودکار بروزرسانی می شود تا باگ های امنیتی آن برطرف شود. هر نرم افزار سی آر امی که انتخاب می‌ کنید باید دارای آخرین ویژگی‌های امنیتی باشد و به طور دائم بروزرسانی شود. این کار تضمین می کند که کسب و کار شما امن و قابل اعتماد مشتریان است.

 

جمع بندی از امکانات نرم افزار سی آر ام

نرم افزار سی آر ام سیستمی یکپارچه و امن است که در آن از ابزارهای مختلف استفاده می شود که هر یک بسته به نیاز کاربران قابل شخصی سازی است. امکانات نرم افزار سی آر ام موارد زیادی را شامل می شود و وجود آن برای کسب و کارهایی که به دنبال رشد و گسترش برند خود هستند الزامی است. امکانات نرم افزار سی آر ام به قدری حائز اهمیت است که استفاده و یا عدم استفاده از آن در دو کسب و کار مشابه تمایز چشمگیری ایجاد می کند. انتخاب سی آر ام درست به شما کمک می کند، سرعت بیشتری در انجام وظایف کاری داشته باشید و مشتریان بیشتری کسب و کار شما را انتخاب اول خود قرار دهند. نرم افزار سی آر ام ویژگی های کلیدی زیادی دارد. از جمله این موارد می توان به قابلیت شخصی سازی و مقیاس پذیری، اتوماسیون و گردش کار، امنیت، قابلیت یکپارچه سازی و مدیریت کمپین، تجزیه و تحلیل اطلاعات، ارائه گزارش، پیش بینی رویدادهای آینده کسب و کار و غیره اشاره کرد.

 

در این مقاله به بررسی امکانات نرم افزار سی آر ام پرداختیم. از این رو برای آشنایی بیشتر با امکانات نرم‌ افزار سی آر ام کلید و دریافت دمو و مشاوره رایگان، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا پیشنهادی، خوشحال می‌شویم نظرات و دیدگاه‌ خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:

فاطمه الله دادی

محتوای مقاله

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختــگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیــک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *